Yvonne van der Knaap

Credit Administrator

“Royal Brinkman is echt een familiebedrijf waar een informele sfeer hangt.”

Na mijn MBO opleiding Bank en Verzekeringswezen, ben ik bij ABN Amro terecht gekomen. Bij een reorganisatie koos ik ervoor om een andere baan te zoeken en kwam ik bij Royal Brinkman terecht. 

In het begin deed ik algemene werkzaamheden op een drukbezette afdeling Finance. Na het vertrek van een aantal collega’s  heb ik me gespecialiseerd in de Crediteuren administratie. Hierin heb ik grote ontwikkelingen gezien in de automatisering en digitalisering. 

Ik houd me bezig met het hele proces van ontvangst van een factuur tot en met de betaling en boeken van bankafschriften. Een groot onderdeel hiervan is matchen, dit houd in dat we de ontvangen factuur vergelijken met de geplaatste inkooporder bij de leverancier. Ook ondersteun ik de Business Administrators om te zorgen dat boekingen ook in de juiste maand plaatsvinden en op de juiste afdelingen geboekt worden. 

Inmiddels werk ik hier alweer 18 jaar! Royal Brinkman is in die tijd uitgegroeid tot het mooie bedrijf dat het nu is. Er is veel veranderd qua huisvesting, automatisering en ook het welzijn van de medewerkers wordt niet vergeten.        

Sinds een paar jaar hebben we ook de Royal Foodcorner, waar je een gezonde lunch kan kopen, waar  fruit kosteloos wordt aangeboden en je kan regelmatig deelnemen aan een gezondheidsonderzoek.

We worden op de hoogte gehouden van de strategie en krijgen updates over hoe we ervoor staan. Ook hebben we twee keer per jaar een bedrijfsfeest en worden er regelmatig leuke activiteiten georganiseerd.

Royal Brinkman is echt een familiebedrijf waar een informele sfeer hangt. De drempel om bij de directie binnen te stappen is net zo laag/hoog als de drempel bij bijvoorbeeld de receptie.