Via via hoorde ik goede verhalen over Royal Brinkman en ik heb het altijd een mooi bedrijf gevonden vanaf een afstand. Ik raakte aan de praat met Bas Brinkman en voor ik het wist zaten we de mogelijkheden voor een baan bij Royal Brinkman te bespreken.
Een aantal maanden later kan ik zeggen dat ik sinds oktober 2019 als Operationeel Manager Service & Onderhoud op de afdeling Technical Equipment werk. Mijn werkervaring sluit aan bij de taken die horen bij deze functie. Het enige dat ontbreekt is de kennis van tuinbouwinstallaties. Toch heb ik de kans gekregen en gepakt om die kennis tijdens mijn werkzaamheden op de doen. Zo leer ik bijvoorbeeld veel van het wekelijks meerijden met monteurs die op pad zijn.
De ontwikkelingsmogelijkheden op de afdeling Service & Onderhoud spraken mij aan. Zo hebben we met het team in een half jaar tijd een telefonische helpdesk ingericht en de laatste hand gelegd aan het automatisch vullen van de bussen van de monteurs.
Daarnaast stuur ik een team aan van 3 coördinatoren en 10 monteurs. Met de coördinatoren maak ik de planning voor de service en onderhoudsbezoeken. Ook bezoek ik zelf klanten om te bespreken waar er kansen liggen op het gebied van service en onderhoud aan de machines.
Mijn doel is om de afdeling Service & Onderhoud toekomstbestendig te maken en om ervoor te zorgen dat de machines van de klanten naar tevredenheid werken. Met de automatisering en innovatieve oplossingen wil ik samen met het team kijken hoe we onze klanten het beste kunnen bedienen. Daarin is het blijven bouwen aan het teamgevoel voor mij een van de belangrijkste dingen, zeker omdat de monteurs veel alleen op pad zijn.
Hierin geeft Royal Brinkman de ruimte om te groeien en investeert o.a. in de ontwikkeling van de medewerkers en het team.